SERM part 1 - Reisverslag uit Bohinjska Bela, Slovenië van Inge Dasselaar - WaarBenJij.nu SERM part 1 - Reisverslag uit Bohinjska Bela, Slovenië van Inge Dasselaar - WaarBenJij.nu

SERM part 1

Door: ingevandasselaar

Blijf op de hoogte en volg Inge

27 April 2010 | Slovenië, Bohinjska Bela

Hallo lezer!
een korte update over de SERM.
Als eerste de slovenen zijn erg aardig en gevaarlijk in het verkeer.
ze beginnen om 11 uur sochtends met drinken van halve liters bier en gaan door tot snachts en stappen dan nog in de auto, dus de eerste dag hadden we een bijna doodervaring op weg naar ons hostel, wij hadden groen licht maar een auto vond het nodig om keihard gas te geven en ons bijna overhoop te rijden.
Op de eerste dag ontmoette we onze grote vriend urosš, hij heeft ons ongeveer heel ljubljana geshowd, totdat we de h&m invluchte om hem af te schudden.
Zondag zijn we nadat we 3 uur op de organising commitee hebben wachten waren de winkels dicht, dus bij gebrek aan beter maar naar remember me gegaan. erg zielige film.

Verder gisteren is het programma begonnen, maar daar komt later meer over, want een duits meisje wil haar cijfers checken en we hebben nog maar 3 minuten.

Later, xx

• 27 April 2010 - 18:14

Bibi Lotte:

leuk he hier :P met al die gekke slovenen die dronken achter het stuur stappen en alleen maar aan alcohol denken

• 27 April 2010 - 20:15

Roos:

Hoe woest allemaal ing;)
    Ik wacht met smart op meer verhalen, en op jou als je terugkomt!
    x