Weer thuis - Reisverslag uit Ede, Nederland van Inge Dasselaar - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Ede, Nederland van Inge Dasselaar - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: ingevandasselaar

Blijf op de hoogte en volg Inge

06 September 2010 | Nederland, Ede

Hallooo

Ik ben weer helemaal veilig thuis, al een paar weken. Ondertussen al een relaxvakantie gehad in Turkije. De terugreis was lang en kon niet slapen waardoor ik helemaal kapot was toen ik thuis kwam. Ik was de eerste week ook helemaal uit me ritme. Elke middag tegen uur of 4 werd ik heel erg moe en wilde ik gaan slapen, maar dat kan natuurlijk niet.

Als ik nu terugkijk op mijn reis is het een fantastische reis geweest, heb ik fantastische mensen ontmoet en ben erachter gekomen dat Azie niet mijn continent is, qua voedsel en klimaat.
Ondertussen staat Tsjechie al weer voor de deur waar ik over 10 daagjes alweer heen ga om daar een half jaar te studeren.
Tijdens Tsjechie zal ik af en toe ook updaten, maar ben er natuurlijk om te studeren en niet om leuke dingen te doen;) x

• 06 September 2010 - 18:16

Bibi Lotte Van Der Horst:

geen leuke dingen doen :O wij doen hier in het hoge noorden alleen maar leuke dingen (ahum) moeten een proef doen waarvoor we iedere dag 10km de berg opmoeten en daarna weer 10km de berg af (pffff) en dat allemaal om bij een proefveldje te komen, dus de komende 3 weken wordt lekker trainen. succes met je voorbereidingen, neem vooral niet te veel mee en geniet van je laatste weekjes nederland!!