almost back - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Inge Dasselaar - WaarBenJij.nu almost back - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Inge Dasselaar - WaarBenJij.nu

almost back

Door: ingevandasselaar

Blijf op de hoogte en volg Inge

18 Augustus 2010 | Zuid-Korea, Seoel

Hoi allemaal!

Eindelijk een goede update :) Als eerste het is hier nog steeds erg leuk, alleen het eten is zo eentonig. Op het moment hebben we voor als ontbijt, lunch en diner als rijst met kimshi. Dat is een hete groente.
Erg lekker dus. Mijn ontbijt bestaat nu eigenlijk meer uit koekjes :P
Verder hebben we al veel gezien, zoals traditionele dorpjes, musicals en een andere voorstelling. Gisteren hebben we een hiking gedaan naar bijna 900 meter. Dit was erg zwaar omdat sommige stukken erg stijl waren. Het was haast rotsklimmen. Op een gegeven moment wilde ik het bijna opgeven, maar bleef mijn ene voet maar voor m'n andere zetten. Dus uiteindelijk genoten van een mooi uitzicht. Terug was erg leuk. Omdat het had geregend was het erg glibberig waardoor allemaal vrouwen heel bang waren. Je had op sommige stukken ook echt geen grip.
Gistermiddag hebben we geraft. De rivier was erg rustig maar de omgeving was supermooi. Ook hebben we gezwommen in de rivier. Lekker fris. Want het is heir heet en vochtig en regenachtig. Nu zitten we in een GA wat een soort vergadering is. Niet boeiend dus. Vanmiddag gaan we naar een arboretum en vanavond slaap ik eindeljik weer in een bed :D Al ben ik nu wel aan de grond gewend.

Verder heb ik heel erg zin in een broodje hagelslag voor ontbijt. Verder ga ik nu foto's op facebook zetten. Heb zin om jullie allemaal weer te zien!

• 18 Augustus 2010 - 06:52

Ria:

Hey Inge, leuke foto's. Nog effe en dan kun je aan de hagelslag hoor. Wat gaan 3 weken snel, geniet van de komende dagen!
    xxx

• 18 Augustus 2010 - 09:53

Oma:

je hebt een spanende tyd daar , heel leuk maar we zijn toch blij als je weer terug bent.