Congres - Reisverslag uit Beijing, China van Inge Dasselaar - WaarBenJij.nu Congres - Reisverslag uit Beijing, China van Inge Dasselaar - WaarBenJij.nu

Congres

Door: ingevandasselaar

Blijf op de hoogte en volg Inge

08 November 2011 | China, Beijing

hallooo!

De eerste 2 dagen van het congres zitten erop. En tot nu toe bevalt het me heel erg goed. Vooral het eten, en alle borrels. Het eten is dus echt superlekker, vooral de toetjes. De helft van m'n eten bestaat dan natuurlijk ook voor de helft uit de toetjes. Sommige mensen vinden zich erg belangrijk, dus die zijn wel vervelend maar over het algemeen zijn de mensen aardig en leuk. Maar de inhoud van het congres zal jullie niet zoveel boeien.. De dag voor het congres zijn we naar de zijdemarkt geweest. Dit is een plaats waar alle je chinezen je alles willen verkopen, ipads, sjaals, jassen, souveniers enz.. Alleen die chinezen zijn wel echt vervelend, ze raken je zlefs aan! Maar daar toch maar een jas laten aanmeten en die vandaag gepast. Het probleem was alleen dat ze de verkeerde kleur hadden gemaakt. Dus die chinezen helemaal in de stress. En nu hebben ze die verkeerde kleur jas maar voor een klein prijsje aan ons verkocht. Dus heb nu 2 jassen die tailor made zijn! Na die markt op zondag zijn we naar de verboden stad gegaan. Dat was echt supermooi, daarna een park in gegaaan, waarvandaan je heeeel mooi uitzicht over de verboden stad hebt. Die foto's staan ook bij m'n andere reisverslag. Maar ondertussen is het hier al heel laat. Dus ik ga lekker slapen!

xx

• 08 November 2011 - 16:47

Carin:

Hoi Inge
    Blij dat je zo enthousiast bent. Lachen zeg met die jassen, dus nu heb je er 2 voor de prijs van .........
    De foto's zijn ook leuk, vooral die ene waar je met je armpjes om hoog staat en je geen nek meer hebt!!! Is het een beetje interessant op het congres voor jullie? Nog veel plezier verder. Liefs Rob en Carin

• 08 November 2011 - 18:10

Mariska:

ja hoor, waar toetjes zijn, daar is Inge.. Dit bewijst het allemaal maar weer!

• 08 November 2011 - 18:28

Oma En Opa:

hoi inge jij hebt van de winter geen kou met 2 jassen geniet lekker van je reis en goeie reis terug

groetjes van opa en oma

• 09 November 2011 - 14:07

Inge Van Dasselaar:

@ carin: 2 jassen voor ongeveer 85 euro, dus vond ik wel aardig prijsje :) en ik drink nog steeds elke dag cola!

@ maris: je zou jaloers zijn als je ze proeft, voor de chocolade erop is heerlijk! :P

@opa en oma: als het echt een extreme winter wordt kan ik altijd die 2 jassen over elkaar doen :)