Voorbereid - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Inge Dasselaar - WaarBenJij.nu Voorbereid - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Inge Dasselaar - WaarBenJij.nu

Voorbereid

Door: ingevandasselaar

Blijf op de hoogte en volg Inge

15 Juli 2011 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal,

Ook voor mijn komende reis zal ik weer een weblogje bijhouden (denk ik) met m'n avonturen. En deze keer is de reis samen met het vriendje!

Alle voorbereidingen zijn getroffen, de visums zijn binnen, de zonnebrand staat klaar, alleen nog wat voedsel inslaan voor onderweg.

De bestemming is Rusland! En maandag om 7 uur zullen we vanaf Schiphol vertrekken, wat natuurlijk retevroeg is. 's middags zullen we in moskou aankomen met 2 uur tijdsverschil. Hier blijven we een paar dagen om daarna door te reizen naar Karelia (google it), een enorm mooi natuurgebied waar we heel avontuurlijk 3 dagen in de wildernis zullen verblijen en in een raftbootje de rivier afcruisen. Als we dit overleven gaan we door naar st. Petersburg en op Xanders verjaardag stappen we op de bus naar Tallinn, waar we onze reis zullen eindigen.

Ik hoop jullie thuis te kunnen vermaken met rare verhalen over het grootste land ter wereld! En zo te laten weten dat ik nog leef!

x

• 15 Juli 2011 - 10:07

Mariska:

We zullen wel weer eens lezen wat je nu weer uit gaat halen ;-)

• 15 Juli 2011 - 10:38

Cass:

Gek kind... Beetje 3 dagen in de wildernis bivakkeren ;)

Alvast heel veel plezier en probeer een beetje heelhuids thuis te komen!

Xx

• 15 Juli 2011 - 11:38

Roos:

Oeeeeh tof!!! Ben benieuwd, ik vind - in tegenstelling tot cas- het wel een tof idee om in de wildernis te zijn! ;)
    Veeel plezier en als jullie terug zijn moeten we gauw afspreken:)
    Xx