Een grote stinkstad - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Inge Dasselaar - WaarBenJij.nu Een grote stinkstad - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Inge Dasselaar - WaarBenJij.nu

Een grote stinkstad

Door: ingevandasselaar

Blijf op de hoogte en volg Inge

04 Augustus 2010 | Nederland, Wageningen

Paar dagen geleden vertrokken... De duitsers vonden dat we duits moesten praten op dusseldorf.. Aso's, en we werden eng aangekekn door de douane alsof we illegaal waren! De eerste vlucht naar dubai was goed, lekker relaxed en lekker filmpje gekeken. Daarna midden in de nacht op dubai wachten, waar het toen nog 39 graden was. Daar werden we meteen afgezet door een enge kerel, toen wezen vragen en kregen we nog geld terug:) wel in dubai muntjes. Toen maar eens inchecken voor de vlucht, had die vlucth uur vertraging. Dus uiteindelijk landen we 5 uur lokale tijd op Seoul airport. Daar kwamen we al een aantal bekende mensen tegen die voor ons een goedkoop slaapadresje konden regelen in de dorms van de uni. We zijn met hen gisteravond ook mee uit eten geweest. Het eten was typisch koreaans, er zat namelijk ook een koreaan bij. Er kwam een pan midden op tafel met prut erin en sausjes en wat andere dingetjes.. Nou het vlees in de pan was darmwand van het varken.. Het smaakte redelijk, was alleen iets te heet voor ons. Maar toen even later zou ook nog kippenvlees komen.. Maar het was geen vlees. Het waren de voetjes van de kip,. echt die 3 tenen plus een stukje. dat ziet er goor uit! maar niet geprobeerd. Toen midden in de nacht kwamen nog 2 finse meisjes op onze kamer. Ze zijn aardig, 1tje is vandaag hele dag met ons mee geweest winkelen. Ze hebben hier echt giga shopping malls, maar daarnaast staat er nog 1, en nog 1. Je moet dan dneken aan de bijenkorf in Amsterdam * 2 en dan een straat vol. Na 1 zo'n winkel gezien te hebben hadden we er genoeeg van. Toen zijn we naar een markt gegaan, daar moet je denken aan turkije, precies hetzelfde met irriante verkopertjes en afzetters.. En alles is best duur, sommige dingen zijn duurder dan in NL. Toen zijn we op zoek gegaan naar de mac voor avondeten, we kwamen bij een soort mac uit, iets goedkoper en iets lekkerder.. en de ijsjes waren een euro ongeveer maar groter dan de macflurrie, dus dat was wel goed :) Het is alleen kei irritant dat al die koreanen geen engels spreken, je ziet ook helemaal geen toeristen hier, alles is aziatisch, gelukkig staan op veel borden ook de engelse teksen enniet alleen rare tekens..
Dit zijn zo ongeveer m'n avonturen tot nu toe, waarschijnlijk zijn ze spannender als ik ze zelf vertel ;)
x

• 04 Augustus 2010 - 12:13

Ria:

Nou, dat waren dus echte kippepoten. :)

• 04 Augustus 2010 - 14:40

Dennis:

Zo te horen is het daar wel gezellig! Leuk om te lezen zo'n verhaal. Geniet er van!

• 04 Augustus 2010 - 16:20

Mariska:

schijterd, je had die poten best kunnen eten hahahahaha,
    niet dat ik dat zou doen, maar toch!

• 04 Augustus 2010 - 17:12

Roos:

Gadsie, vet griezelig van die pootjes! Indd maar niet eten nee:P Nou leuk hoor ingie, veel plezier!

• 04 Augustus 2010 - 19:00

0pa En Oma:

ik dag dat jij niet zo passelijk was veel plezier maar pas op

• 04 Augustus 2010 - 19:49

Opa En Oma Kootjebro:

laat je niet uitlachen door je familie Inge ik wens een mooie tyd van ons allebei

• 04 Augustus 2010 - 20:49

Dieta:

nou nou die inge lust geen eens kippenpooten
    dat had ik nou niet verwacht.
    Ik lust totaal geen kip dus je hebt groot gelijk

Nu maar afwachte wat je morgen weer voorgeschoteld krijgt