traditional park - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Inge Dasselaar - WaarBenJij.nu traditional park - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Inge Dasselaar - WaarBenJij.nu

traditional park

Door: ingevandasselaar

Blijf op de hoogte en volg Inge

05 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

hallooo

Alweer een berichtje, vandaag lekker cultuur gedaan. naar een traditioneel park geweest, met huisjes enz. Was erg leuk :) Het is trouwens echt bizar, alle koreanen zitten hier met telefoon met antennes in de metro tv te kijken oid. En alle telefoons zijn nep hier. Ze zijn namaak :P. En post kennen ze hier niet, in deze grote stad zijn we 1 keer een brievenbus tegengekomen.. Dus geen kaarten voor degene thuis :( En raar eten niet meer gehad. Lekker macje en bakkertje :P En op de voglende site staan een aantal foto's: http://www.facebook.com/photos.php?id=100000778144701

Hopelijk kan iedereen ze zien.

Tot later

• 05 Augustus 2010 - 15:45

Roos:

Oeh weer een berichtje! Yes nog maar 17 dagen! Veel plezier Ingie, xx

• 05 Augustus 2010 - 16:34

Ria:

Kan de foto's niet zien, moet ingelogd zijn op Faceboek. ):

• 05 Augustus 2010 - 18:27

Mariska:

mooie foto's haha
    xx

• 05 Augustus 2010 - 19:26

Dieta:

gr pagina buiten gebruik of ik heb geen toestemming
    Flauw hoor dat internet heb ik een account kan ik er nog niks mee

• 06 Augustus 2010 - 19:22

Dennis:

Hee Inge, leuke foto's. Misschien is zo'n varken toch lekkerder dan die kippenpoten.Ennuh ik zag dat je de wietplantage ook al hebt bezocht??! Wat moet die plantage voorstellen? X Dennis

• 07 Augustus 2010 - 01:14

Inge:

Die plantages zijn kassen in de supermarkt met sla, verser kan niet ;). Verder heb je na een supermarkt bezoek je avondeten op, overal kan je wat proeven. Je hebt trouwens ook restaurants in de supermarkt waar je kan gaan zitten en eten. Verder hebben ze 3 verdiepingen hier. bizar!

Sorry voor de foto's maar mam wil ze vast wel een keer voor je inloggen en ze laten zien ;)
    x

• 11 Augustus 2010 - 22:21

Joost:

Heee
    Klinkt vet allemaal! Vet grappig om die mensen terug te zien op je foto's.
    Veel plezier nog.. We praten wel wat bij onder t genot van een biertje in Wageningen :)
    Veel plezier nog!!
    Ciaooo