Verkennen - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Inge Dasselaar - WaarBenJij.nu Verkennen - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Inge Dasselaar - WaarBenJij.nu

Verkennen

Door: ingevandasselaar

Blijf op de hoogte en volg Inge

19 September 2010 | Tsjechische Republiek, Praag

Hoi allemaal!

Mijn eerste berichtje uit praag! Ik ben hier donderdag tegen de avond aangekomen samen met papa en mama! Meteen maar m'n slaapplaats opgezocht, dat viel wel tegen, klein, oud en het stinkt, maar nu na 2 dagen de ramen open is de vieze lucht weg. Wat wel leuk is is dat het midden op de campus ligt. de campus is wel mooi, maar toch wel met oude gebouwtjes. Heb nu ook zin om weer lekker te gaan studeren.

Afgelopen twee dagen sightseeing praag gedaan. Wat een schitterende stad!! En vanochtend zijn mn ouders vertrokken dus vandaag moet ik alleen doorbrengen (ik hoor een kamergenoot te krijgen, maar die is er nog neit).
Ik zal vandaag ook weer eens wat foto's op facebook zetten maar ik moet eerst m'n zooi een beetje opruimen!

Ik ben trouwens ook al 2x in het tjsechisch aangesproken.. alsof ik er tsjechish uitzie :S

Maarja even een kleine update en tot de volgende keer!
ps mailen enz mag altijd ;)

  • 19 September 2010 - 09:27

    Joost:

    Aah, je bent dus al weg!
    Heel veel plezier en studeer ze!

  • 20 September 2010 - 07:56

    Bibi Lotte Van Der Horst:

    ben benieuwd naar al je verhalen ;) en hoe het studeren je gaat bevallen!! in het hoge noorden heb ik het iig naar mn zin. we mailen nog!

  • 23 September 2010 - 09:11

    Jane Van Hazebroek:

    Hoi Inge,

    Ik kwam toevallig op jouw pagina terecht. Jij bent nu dus ook in Praag. Aan welke universiteit studeer je? En op welke campus verblijf je?

    Groetjes Jane

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 11 Maart 2010
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 20434

Voorgaande reizen:

04 November 2011 - 15 November 2011

Asian Pacific Forestry week

18 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Backpacken door Rusland

16 September 2010 - 31 Januari 2011

Studeren in Praag

02 Augustus 2010 - 22 Augustus 2010

International Forestry Student Symposium

25 April 2010 - 02 Mei 2010

SERM

Landen bezocht: