Weer in Nederland - Reisverslag uit Ede, Nederland van Inge Dasselaar - WaarBenJij.nu Weer in Nederland - Reisverslag uit Ede, Nederland van Inge Dasselaar - WaarBenJij.nu

Weer in Nederland

Door: ingevandasselaar

Blijf op de hoogte en volg Inge

25 Januari 2011 | Nederland, Ede

Hoi allemaal!

Zoals de titel al zegt ben ik weer terug in Nederland. Mijn tijd in Tsjechie zit erop. Afgelopen weekend ben ik door m'n vader, zus en opa opgehaald en zondag zijn we naar huis gereden.

Aan de ene kant is het natuurlijk weer leuk om in Nederland te zijn, maar aan de andere kant ook super jammer dat het al voorbij is. De tijd is echt enorm snel gegaan en zou nog best een poosje in Praag kunnen blijven. Het zal weer wennen worden in ede en Wageningen, twee kleine dorpjes waar op zondag nooit iets te doen is. In Praag is altijd wat te doen!

Maar nu ik weer terug in Nederland ben heb ik alweer tientallen andere dingen te doen, zoals mijn volgende reis plannen. Het plan is om van de zomer richting Rusland te gaan en daar wat dingen te gaan bekijken!

Ik wil jullie ook allemaal bedanken voor het lezen en heb genoten van jullie reacties

• 26 Januari 2011 - 10:14

Roos:

Hoeraaa! Je bent weer terug!:) Ik snap je helemaal, t is tof om weer thuis te zijn maar het was toch ook wel heel erg gaaf om weg te zijn!
    Nu ga je nog met Xander weg toch? Veel plezier en k spreek je nog even over de 11e!
    xx