Intro - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Inge Dasselaar - WaarBenJij.nu Intro - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Inge Dasselaar - WaarBenJij.nu

Intro

Door: ingevandasselaar

Blijf op de hoogte en volg Inge

22 September 2010 | Tsjechische Republiek, Praag

Hallo!

Ondertussen is de intro hier vollop bezig! Gisteren feestje gehad op een boot die over de rivier in praag voer (vlatva ofzo) En daarvoor rondje campus gedaan, wat is dat groot! nog groter dan ik dacht!
Ze zijn ook nog bezig met bouwen enz dus het wordt nog groter! Ook al aantal aardige mensen ontmoet, en al plannen gemaakt om van alles te bezoeken zoals: vienna, brno en iets waar ik de naam niet meer van weet maar wat UNESCO werelderfgoed was..
Maar helaas zit ik nu met knallende koppijn op mijn kamertje.
Ben net trouwens nog bij een andere kamer wezen kijken, ongeveer half uur met de bus vanaf de unie, mooie ruime kamer, en niet gedeeld! Dus misschien dat ik daar maandag in mag trekken, er kwam nog iemand kijken. Dus even afwachten :)
Hopelijk gaat mijn hoofdpijn snel over, maar ik vrees dat ik maar snel m'n bed in moet duiken en hopen dat hij morgen weg is!

Morgen gaan we naar de Becherovka brouwerij, wat hier ongeveer de nationale drank is (http://nl.wikipedia.org/wiki/Becherovka)
Papa en mama hebben er al van mogen genieten ;)
en dan vrijdag krijgen we eindelijk alles over studie te horen :D ( ja ik heb zin om te studeren!)
Nou hopelijk hoor ik ook wat van jullie!
x

  • 22 September 2010 - 21:15

    Ria:

    Dat ik dat nog eens van jou mag lezen: "zin om te studeren" :P en volgens mij heb jij ook van dat medicijn geproefd, blegh! Ik zal voor je duimen dat je die kamer krijgt.
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 11 Maart 2010
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 20420

Voorgaande reizen:

04 November 2011 - 15 November 2011

Asian Pacific Forestry week

18 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Backpacken door Rusland

16 September 2010 - 31 Januari 2011

Studeren in Praag

02 Augustus 2010 - 22 Augustus 2010

International Forestry Student Symposium

25 April 2010 - 02 Mei 2010

SERM

Landen bezocht: